بدوبس شبکه ارتباطی حسابداران

اولین شبکه ارتباطی حسابداران

بدوبس شبکه ارتباطی حسابداران

اولین شبکه ارتباطی حسابداران

بدوبس پاسخگوی نیازهای یک حسابدار از پایین ترین سطح تا بالاترین سطح
با ما بهتر دیده شوید
www.bedobes.com

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ادغام یا کاهش فعالیت های شرکت های بیمه، در صورت نرسیدن به حداقل سرمایه


عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی، با اعلام فرصت۱۱ ماهه شرکت های بیمه برای رساندن سرمایه خود به حداقل سرمایه مورد نیاز، از تمامی شرکت‌های بیمه درخواست کرد تا با ارائه اطلاعات صحیح، به بیمه مرکزی در بهره‌برداری از سامانه سنهاب یاری رسانند.

به گزارش بدوبس به نقل از ایسنا، همتی در نشست برگزار سده بین مدیران صنعت بیمه با رییس کل و هیأت عامل بیمه مرکزی گفت: در حال حاضر صنعت بیمه در مسیر رشد و شکوفایی قرار دارد، و باید از رفتن به مسیرهای اشتباه همچون وضعیت کنونی بیمه درمان تکمیلی پرهیز کرد؛ و جلوی تبعات سنگینی که برای صنعت بیمه خواهد داشت را گرفت. باید امسال را سال توانمندی صنعت بیمه قرار دهیم.

رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه به تلاش خود برای کاهش میزان سرمایه اولیه شرکت های بیمه اشاره کرد و اعلام کرد: تمامی شرکت های بیمه‌ای فقط تا پایان سال ۱۳۹۶ فرصت دارند که درصورت نیاز به افزایش سرمایه اقدامات لازمه را انجام دهند، در غیر این صورت شرکت های بیمه راهی جز ادغام و یا کاهش رشته‌های فعالیت خود نخواهند داشت.

ادامه خبر

  • ۹۶/۰۱/۲۶
  • bedobes Accountants Network

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی